Den stora banan på Haninge motorklubb

Haninge Motorklubb

Årsmöte

Årsmötet genomfördes den 10 april.

Här finns en sammanfattning av det som hände på mötet.

Här finns verksamhetsberättelsen

Vill du låna klubbens våg?

Om du vill låna klubbens våg så kan du hämta ut den i klubbhuset på onsdagar mellan 18:30 och 19:30.

I serveringen finns en pärm där du skriver upp att du har lånat vågen. Om vågen redan är utlånad så ser du det i pärmen, då kan du ta kontakt med den som har lånat den och komma överens om hur ni ska lösa det.

Hemsida och medlemsregister

Jag sköter om hemsidan och medlemsregistret. Hör av dig om du vill ha något ändrat eller tillagt eller om du har frågor.

Bertil Örtenstrand

Mail: bertil@ordforradet.se Telefon: 0708-905 105

Välkommen som medlem

Välkommen som medlem i Haninge Motorklubb

Årsavgifter

Junior (t.o.m. det år du fyller 17): 150:-

Senior: 350:-

Familjemedlemskap: 500:-

Klubben behöver hjälp

Klubben saknar några viktiga medarbetare. Kanske har du möjlighet att hjälpa till?

• Bertil Örtenstrand har hand om vårt medlemsregister. Eftersom han är helt ensam med det behöver han en backup-person som vet hur det fungerar och som kan hjälpa till.
  • Klubben saknar en huvudansvarig för vår Cafeteria. I jobbet ingår bland annat att sköta beställningar. Här finns bra stöd och hjälp att få.

Hör av dig till Bertil eller styrelsen om du är intresserad eller om du vill få mer information. Du kan också höra av dig via info@haningemotorklubb.se

Betalning av medlemsavgiften

Nu är det dags att betala medlemsavgiften för 2024.

I år sker betalningen på ett nytt sätt. Det bästa är om du betalar med Swish till nummer 1235550942. Ange namn och personnummer i meddelanderutan.

Om du är senior betalar du 350:-

Är du junior (det är du t.o.m. det år du fyller 17 år) betalar du 150:-

Har du familjemedlemskap betalar du 500:-

Om du inte har tillgång till Swish kan du använda bankgiro 5597-6732. Uppge ditt namn i meddelanderutan.

Tänk på att det kan ta några dagar från det att du har betalt tills att spärren på din licens är borta så var ute i god tid.

Ta kontakt med mig om du har några frågor.

Bertil Örtenstrand

Mail: bertil@ordforradet.se